Izmantojot šo mājaslapu jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai un mūsu privātuma politikai.
X

E-komercija

Pasūtījumu noteikumi ”ARMIJAI UN CIVILAJIEM” internet veikalā:

1. Izvēlēties Jūs interesējošo preci un nospiediet „Pievienot grozam”

2. Izvēlētā prece paradīsies Jūsu „Grozā”, kurā Jūs variet rediģēt savu pasūtījumu, kā arī palielināt un samazināt pasūtāmo produktu daudzumu.

3. Pēc iepriekš minēto soļu pabeigšanas, Jūsu pasūtījums tiks nodots izpildei. Īsi pēc tam Jums tiks nosūtīts e-pasts, kurā tiks apstiprināta pasūtījuma pieņemšana. Pēc neilga laika ar Jums pa telefonu vai e-pastu darba laikā sazināsies mūsu personāls, lai precizētu piegādes laiku un vietu, lai saņemtu Jūs pasūtīto preci.

Paldies par pirkumu!

 

Produktu pieejamība:

Pirms pasūtījuma apstiprināšanas, mēs pārliecināmies, vai prece ir pieejama noliktavā. Ja prece, kuru Jūs vēlaties iegādāties, nav noliktavā un tā ir speciāli jāpasūta, tad tiks piestādīts priekšapmaksas rēķins ar norādītajiem piegādes termiņiem. Šajā gadījumā Jūs nevarēsiet atteikties no pasūtītās preces.

Lietotas armijas drēbes pa Latviju nepiegādā sakarā ar izmēru grūtībām un kvalitātes stāvokli. Laipni lūdzam visus mūsu veikalā Rīgā kur tos apskatīt un pielaikot uz vietas. Pārējās lietotas preces mēs piegādājam, bet tos nebūs iespējams samainīt vai atgriezt atpakaļ.

 

Apmaksa skaidrā naudā:

Maksājumus skaidrā naudā var veikt, ja preces tiek saņemtas mūsu veikala „ARMIJAI UN CIVILAJIEM” (Brīvības gatve228, Krasta iela 105a ,Rīgā). Ir arī iespēja maksāt ar bankas norēķinu kartēm.

 

Apmaksa ar pārskaitījumu:

Apmaksa ar pārskaitījumu tiek pieņemta gan no privātpersonām, gan arī no juridiskām personām. Apmaksu ir nepieciešams veikt tikai pēc pasūtījuma apstiprinājuma un rēķina saņemšanas. Kad apmaksa būs saņemta mūsu bankas kontā , preces tiks piegādātas uz Jūsu norādīto adresi.

Rekvizīti:

SIA “Arsenal LV”
Brīvības gatve 228-53, Rīga, LV-1039
Reģ.Nr.40103297623
Luminor Banka
Konts: LV79RIKO0002013168790

 


 

Internet pirkšanas nosacījumi:

- Tā kā „Arsenal LV” piedāvātās preces pārdošana notiek ar internetā izvietota piedāvājuma starpniecību,tā atbilst Latvijas Republikas Ministru Kabineta 2014. gada 20. maija noteikumi Nr. 255 "Noteikumi par distances līgumu" 22. punkta kritērijiem. šādā gadījumā, pircējam veicot pasūtījumu, starp pircēju un pārdevēju tiek slēgts Distances līgums.

- “Arsenal LV” visas preču cenas ir norādītas, ieskaitot Pievienotās vērtības nodokli 21%. Preču piegādes pakalpojuma izmaksas nav iekļautas norādītajā preces cenā.

1.Pasūtīto preci nepieciešams saņemt trīs darba dienu laikā no brīža, kad „Arsenal LV” paziņoja, ka pasūtījums sagatavots saņemšanai.

2.Pirms sākt iegādāto preci izmantot, lūdzu rūpīgi izlasīt preces lietošanas instrukciju un preci lietot tikai saskaņā ar tās ražotāja norādījumiem, atbilstoši preces īpašībām un paredzētajiem lietošanas mērķiem.

3. Ja pārdomājāt un nolēmāt atteikties no pirkuma, Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likums (PTAL) un reglamentējošie Ministru Kabineta Noteikumi Nr.255 "Noteikumi par distances līgumu" (MK Noteikumi Nr. 255) nosaka, ka pircējam ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā un atdot interneta veikalā iegādāto preci atpakaļ pārdevējam. PTAL 12. panta 6. daļa nosaka, ka atsakoties no pirkuma Distances līguma gadījumā "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā". Iesakām saglabāt preces oriģinālo iepakojumu, lai realizējot atteikuma tiesības saskaņā ar Distances līguma noteikumiem, prece netiktu ārēji mehāniski bojāta. ARSENAL-LV  saglabā tiesības atteikties pieņemt preci, kura ir bojāta, nav pilnā komplektācijā. Lai vienotos par preces atdošanu atpakaļ, lūdzam aizpildīt Atteikuma veidlapu un sazināties ar mums pa e-pastu: info@arsenal.lv vai pa tālruni: +371 25482487 norādot pasūtījuma numuru un datumu. SIA “ARSENAL-LV ” ir pienākums iespējami agrāk, bet ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā no dienas, kad Jūs nosūtījāt rakstisku atteikumu, atmaksāt Jums visas Jūsu veiktās iemaksas.

Ja patērētājs atgriež preci pēc savas iniciatīvas ( t.s. neapmierina krāsa, dizains, funkcionalitāte, nepareizi izvēlēts izmērs utt.) kura tika nosūtīta ar kurjera dienesta starpniecību, naudas summa par piegādi netiek atmaksāta, kā arī atgriezto preci Pircējs nogādā par saviem līdzekļiem uz ARSENA-LV veikalu Krasta iela 105a, Rīgā,  personīgi vai izmantojot kurjera pakalpojumus.

4.Ja garantijas laikā precei ir radušās tehniska rakstura problēmas, preces bezmaksas garantijas apkalpošana tiks veikta saskaņā ar preces ražotāja noteiktajiem garantijas apkalpošanas nosacījumiem. Preces garantijas apkalpošanas laiks ir norādīts tās aprakstā. Veicot pirkumu, kopā ar preci pircējam tiek izsniegti garantijas dokumenti, ar atrunātiem šīs preces garantijas apkalpošanas nosacījumiem - elektroniskā pavadzīme, kura, tajā gadījumā, ja kaut vienai no pasūtījumā esošām precēm piemērojama garantija, vienlaicīgi ir arī garantijas talons. Pavadzīme tiek sagatavota elektroniski un ir derīga bez paraksta. Garantijas dokumenti ir spēkā tikai tad, ja tajos pareizi un skaidri norādīts: preces modelis, sērijas numurs, pārdošanas datums. Garantijas dokumentos aizliegts izdarīt jebkādas izmaiņas, dzēst vai pārrakstīt tajos norādītos datus - šādā gadījumā garantijas dokumenti tiks atzīti pār spēkā neesošiem.

5. Par preces kvalitāti saņemtās pretenzijas tiks risinātas saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) normām, atbilstoši reglamentējošajiem Ministru kabineta noteikumiem nr.631. „Kārtība, kādā piesakāms un izskatāms patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu” prasībām (MK Noteikumi Nr.631).

6.Atgādinām, ka PTAL normas neattiecas uz gadījumiem, kad preci iegādājas juridiskas personas.

 


 

Piegādes nosacījumi:

Noformējot pasūtījumu, Jūs varat izvēlēties vienu no šādiem preču saņemšanas veidiem:
- Bezmaksas - saņēmot preci mūsu veikalā Krasta ielā 105 vai Brīvības gatve 228-53, Rīga, katru darba dienu no 10:00 līdz 19:00, vai sestdien no 10:00 līdz 16:00
- Ekonomiska piegāde Omniva pakamatos - Rīgā un  Latvijas pilsētās:

Piegādes izmaksas 3,90 eur

- Piegādes standarta (5 kg.) izmaksas ar kurjeru Rīgā - 8 eur ( lielgabarīta preces vai apjoma daudzums papildus vienošanās)

 Piegādes standarta (5 kg.) izmaksas ar kurjeru Latvijā - 10 eur ( lielgabarīta preces vai apjoma daudzums papildus vienošanās)

Pirms apmaksas rūpīgi iepazīstieties ar rēķina informāciju !

Piegādes cena var tik mainīta un kā primāro jāuzskata ARSENAL-LV izrakstītajā rēķinā norādītās piegādes izmaksas. Būtisku cenu kāpuma gadījumā ( +50 % ) mūsu uzņēmuma konsultants sazināsies ar Pircēju telefoniski vai e-pastu brīdinot par izmaiņām. Ja Pircējs ir veicis apmaksu, tas apliecina ka esot iepazinies un piekrīt mainītiem piegādes līguma nosacījumiem.


BEZMAKSAS piegāde – piemērota tad, ja vēlaties preci saņemt ātri un nemaksāt par piegādi. Veicot pasūtījumu mūsu e-mājaslapā, vienkārši norādiet, ka nāksiet precei pakaļ paši uz Arsenal veikalu Krasta ielā 105a vai Brīvības gatve 228-53, Rīga. Jūs varat norēķināties skaidrā naudā, ar maksājuma kartēm, ja izvēlaties maksāt ar bankas starpniecību internetbankā, vai ar bankas pārskaitījumu (avansa maksājums pēc tam, kad esat saņēmuši no arsenal.lv rēķinu pa e-pastu), pasūtījumu varēsiet izņemt tikai pēc rēķina apmaksas un mēs to varēsim pārbaudīt un pārliecināties mūsu norēķina kontā. Prece jāizņem 3 darba dienu laikā pēc tam, kad arsenal.lv klientu konsultants Jūs ir informējis (pa tālruni vai e-pastu), ka Jūsu pasūtījums ir sagatavots.

EKONOMISKĀ piegāde – piemērota tad, ja nevēlaties gaidīt kurjeru konkrētā laikā. Veicot pasūtījumu mūsu lapā, vienkārši izvēlaties EKONOMISKĀS piegādes veidu un norādiet, kurš no Omniva pakomātiem Jums ir ērtāks. Ja izvēlaties šo piegādes veidu, Jūs varat norēķināties tikai internetbankā vai ar bankas pārskaitījumu (avansa maksājums pēc tam, kad esat saņēmuši no arsenal.lv rēķinu pa e-pastu). Jūs būs informējis (pa tālruni vai e-pastu), ka Jūsu pasūtījums ir sagatavots, saņemsiet īsziņu, ka Jūsu pasūtījums ir piegādāts izvēlētajā saņemšanas vietā, kā arī instrukciju, kā rīkoties tālāk. Prece jāizņem 3 darba dienu laikā pēc īsziņas saņemšanas. Ja prece netiek izņemta pircēja vainas dēļ, vai izdomājis atteikties no sava pasūtījuma visas piegādes izmaksas tiks ieturētas un netiks atmaksātas.

Piegāde VISĀ LATVIJĀ – piemērota tad, ja vēlaties preci saņemt savās mājās. Preces piegāde notiks 2-7 darba dienu laikā ar kurjerdienesta pakalpojuma starpniecību, un no jums tiks saņemts maksāšanas uzdevums uz e-pastu info@arsenal.lv vai saņemts maksājuma apstiprinājums norādītajā Arsenal-LV norēķinu kontā. Ja izvēlaties šo piegādes veidu, Jūs varat norēķināties internetbankā veicot bankas pārskaitījumu (avansa maksājums pēc tam, kad esat saņēmuši no Arsenal.LV rēķinu pa e-pastu).

Pirms preces pieņemšanas un pavadzīmes parakstīšanas, vizuāli novērtējiet preces ārējo iepakojumu kurjera klātbūtnē!

 


 

Garantija:

1. Lai izvairītos no pārpratumiem, lūdzam preces saņemšanas laikā pārbaudīt, vai pareizi aizpildīti garantijas dokumenti. Garantijas dokumenti ir spēkā tikai tad, ja tajos pareizi un skaidri norādīts:
- preces modelis
- sērijas numurs
- pārdošanas datums
- pārdevēja un pircēja paraksti
- juridiskām personām arī skaidri saskatāms pārdevēja zīmoga nospiedums. 
Garantijas dokumentos aizliegts izdarīt jebkādas izmaiņas, dzēst vai pārrakstīt tajos norādītos datus - šādā gadījumā garantijas dokumenti tiks atzīti pār spēkā neesošiem.

2.Pirms sākt iegādāto preci izmantot, lūdzam rūpīgi izlasīt preces lietošanas instrukciju un preci lietot tikai saskaņā ar tās ražotāja norādījumiem, atbilstoši preces īpašībām un paredzētajiem lietošanas mērķiem.

3.Par preces kvalitāti saņemtās pretenzijas tiek risinātas saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) normām, atbilstoši reglamentējošajiem Ministru kabineta noteikumiem nr.631. „Kārtība, kādā piesakāms un izskatāms patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu” prasībām (MK Noteikumi Nr.631).

4.Lai saņemtu ražotāja garantijas pakalpojumus, Pircējam nepieciešams saglabāt un uzrādīt garantijas dokumentus un pirkumu apliecinošu dokumentu (EKA čeku, preču pavadzīmi vai līzinga līgumu), kā arī nogādāt preci Pārdevējam. Transporta izmaksas sedz Pircējs.

 

Ko darīt, ja pakalpojums neatbilst līguma nosacījumiem

 PATĒRĒTĀJS – fiziskā persona, kas izsaka vēlēšanos iegādāties, iegādājas vai varētu iegādāties vai izmantot preci vai pakalpojumu nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību. Juridiska persona – NAV patērētājs un uz juridiskām personām neattiecas Patērētāju tiesību aizsardzības likums un tam piesaistītie MK noteikumi un citi patērētāju tiesību regulējošie normatīvajiem aktiem. Juridiskai personai ir jāslēdz atsevišķs līgums, vai jāvadās no preces garantijas talonā noteiktās kārtības un garantijām. Patērētājs, kuram sniegts līguma noteikumiem neatbilstošs pakalpojums, vispirms ir tiesīgs pieprasīt, lai pakalpojuma sniedzējs bez atlīdzības novērš sniegtā pakalpojuma neatbilstību līguma noteikumiem. Ja tas nav iespējams, patērētājs ir tiesīgs prasīt, lai pakalpojuma sniedzējs attiecīgi samazina pakalpojuma cenu vai atmaksā par pakalpojumu samaksāto naudas summu. Samazinot cenu vai atceļot līgumu un atmaksājot patērētājam par pakalpojumu samaksāto naudas summu, var tikt ņemts vērā labums, ko patērētājs guvis, izmantojot pakalpojumu, un par ko līgumslēdzējas puses ir vienojušās. Atceries!!! Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma nosacījumiem - Jebkurš strīds, kas rodas starp patērētāju un pārdevēju vai pakalpojuma sniedzēju, risināms pārrunu ceļā, strīda pusēm cenšoties panākt vienošanos.

Ja strīdu starp patērētāju un pārdevēju vai pakalpojuma sniedzēju nav iespējams atrisināt pārrunu ceļā, patērētājs iesniedz pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam rakstveida iesniegumu, kurā norāda:

 1) savu vārdu, uzvārdu, dzīvesvietas adresi un kontaktinformāciju;

 2) iesnieguma iesniegšanas datumu;

 3) strīda būtību, savu prasījumu un tā pamatojumu.

Vairāk informācijas meklējiet šeit:

 http://likumi.lv/doc.php?id=23309

 http://www.ptac.gov.lv/lv

 http://likumi.lv/doc.php?id=275063

 

SŪDZĪBU IZSKATĪŠANAS KĀRTĪBA

Sūdzība tiks izskatīta 14 darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto saziņas adresi. Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot preces pārdevējam rakstveida iesniegumu par ārpustiesas strīda risināšanu, norādot vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju, iesnieguma iesniegšanas datumu; strīda būtību, prasījumus un to pamatojumu.

Lūdzam par visām pretenzijām vispirms ziņot mums pa telefonu +371 25482487 vai e-pastu info@arsenal.lv un tikai pārdevēja atteikuma gadījumā, izmantot elektronisko strīdu risināšanas platformu vai vērsties pie subjekta, kas atbildīgs par patērētāju strīdu risināšanu ārpustiesas kartībā - Patērētāju tiesību aizsardzības centru (Rīga, Brīvības iela 55, www.ptac.gov.lv), vai uz tiesu.

Klientam ir tiesības risināt strīdu ar pārdevēju elektroniski, ārpustiesas kārtībā. Detalizētu informāciju par alternatīvām strīdu risināšanas iespējām var atrast elektroniskajā strīdu risināšanas platformā - http://ec.europa.eu/odr, ka arī Patērētāju tiesību aizsardzības centra vietnē - par strīdu risināšanas procesu un ārpustiesas strīdu risinātājiem.