- Pasūtījumu noteikumi
- Produktu pieejamība
- Apmaksa skaidrā naudā
- Apmaksa ar pārskaitījumu
- Internet pirkšanas nosacījumi
- Piegādes nosacījumi
- Garantija
Pasūtījumu noteikumi ”ARMIJAI UN CIVILAJIEM” internet veikalā:
1. Izvēlēties Jūs interesējošo preci un nospiediet „Pievienot grozam”
2. Izvēlētā prece paradīsies Jūsu „Grozā”, kurā Jūs variet rediģēt savu pasūtījumu, kā arī palielināt un samazināt pasūtāmo produktu daudzumu.
3. Pēc iepriekš minēto soļu pabeigšanas, Jūsu pasūtījums tiks nodots izpildei. Īsi pēc tam Jums tiks nosūtīts e-pasts, kurā tiks apstiprināta pasūtījuma pieņemšana. Pēc neilga laika ar Jums pa telefonu vai e-pastu darba laikā sazināsies mūsu personāls, lai precizētu piegādes laiku un vietu, lai saņemtu Jūs pasūtīto preci.
Paldies par pirkumu!
Pirms pasūtījuma apstiprināšanas, mēs pārliecināmies, vai prece ir pieejama noliktavā. Ja prece, kuru Jūs vēlaties iegādāties, nav noliktavā un tā ir speciāli jāpasūta, tad tiks piestādīts priekšapmaksas rēķins ar norādītajiem piegādes termiņiem. Šajā gadījumā Jūs nevarēsiet atteikties no pasūtītās preces.
Lietotas armijas drēbes pa Latviju nepiegādā sakarā ar izmēru grūtībam un kvalitātes stāvokli. Laipni lūdzam visus mūsu veikalā Rīgā kur tos apskatīt un pielaikot uz vietas. Parējas lietotas preces mēs piegādājam, bet tos nebūs iespējams samainīt vai atgriezt atpakaļ.
Maksājumus skaidrā naudā var veikt, ja preces tiek saņemtas mūsu veikala „ARMIJAI UN CIVILAJIEM” (Brīvības gatve228, Krasta iela 105 ,Rīgā). Ir arī iespēja maksāt ar kartem (izņemot American Express)
Apmaksa ar pārskaitījumu tiek pieņemta gan no privātpersonām, gan arī no juridiskām personām. Apmaksu ir nepieciešams veikt tikai pēc pasūtījuma apstiprinājuma un rēķina saņemšanas. Kad apmaksa būs saņemta mūsu bankas kontā , preces tiks piegādātas uz Jūsu norādīto adresi.
Rekvizīti:
SIA “Arsenal LV”
Brīvības gatve 228-53, Rīga, LV-1039
Reģ.Nr.40103297623
Luminor Banka
Konts: LV79RIKO0002013168790
Internet pirkšanas nosacījumi:
- Tā kā „Arsenal LV” piedāvātās preces pārdošana notiek ar internetā izvietota piedāvājuma starpniecību, saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) 10. pantu, šādā gadījumā, pircējam veicot pasūtījumu, starp pircēju un pārdevēju tiek slēgts Distances līgums.
- “Arsenal LV” visas preču cenas ir norādītas, ieskaitot Pievienotās vērtības nodokli 21%. Preču piegādes pakalpojuma izmaksas nav iekļautas norādītajā preces cenā.
1.Pasūtīto preci nepieciešams saņemt trīs darba dienu laikā no brīža, kad „Arsenal LV” paziņoja, ka pasūtījums sagatavots saņemšanai.
2.Pirms sākt iegādāto preci izmantot, lūdzu rūpīgi izlasīt preces lietošanas instrukciju un preci lietot tikai saskaņā ar tās ražotāja norādījumiem, atbilstoši preces īpašībām un paredzētajiem lietošanas mērķiem.
3.Ja pārdomājāt un nolēmāt atteikties no pirkuma, Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likums (PTAL) un reglamentējošie Ministru Kabineta Noteikumi Nr.207 "Noteikumi par distances līgumu" (MK Noteikumi Nr. 207) nosaka, ka pircējam ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā un atdot interneta veikalā iegādāto preci atpakaļ pārdevējam. PTAL 12. panta 6. daļa nosaka, ka atsakoties no pirkuma Distances līguma gadījumā "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā". Iesakām saglabāt preces oriģinālo iepakojumu, lai realizējot atteikuma tiesības saskaņā ar Distances līguma noteikumiem, prece netiktu ārēji mehāniski bojāta. „Arsenal LV”saglabā tiesības ieturēt kompensācijas maksu vai atteikties pieņemt preci, kura ir bojāta, nav pilnā komplektācijā vai tā citādi zaudējusi savu sākotnējo izskatu (piemēram, datorā instalētas papildus programmas). Lai vienotos par preces atdošanu atpakaļ, lūdzam aizpildīt Atteikuma veidlapu un sazināties ar mums pa e-pastu: info@arsenal-lv.com vai pa tālruni: +371 67561797, norādot pasūtījuma numuru un datumu.
4.Ja garantijas laikā precei ir radušās tehniska rakstura problēmas, preces bezmaksas garantijas apkalpošana tiks veikta saskaņā ar preces ražotāja noteiktajiem garantijas apkalpošanas nosacījumiem. Preces garantijas apkalpošanas laiks ir norādīts tās aprakstā. Veicot pirkumu, kopā ar preci pircējam tiek izsniegti garantijas dokumenti, ar atrunātiem šīs preces garantijas apkalpošanas nosacījumiem - elektroniskā pavadzīme, kura, tajā gadījumā, ja kaut vienai no pasūtījumā esošām precēm piemērojama garantija, vienlaicīgi ir arī garantijas talons. Pavadzīme tiek sagatavota elektroniski un ir derīga bez paraksta. Garantijas dokumenti ir spēkā tikai tad, ja tajos pareizi un skaidri norādīts: preces modelis, sērijas numurs, pārdošanas datums. Garantijas dokumentos aizliegts izdarīt jebkādas izmaiņas, dzēst vai pārrakstīt tajos norādītos datus - šādā gadījumā garantijas dokumenti tiks atzīti pār spēkā neesošiem.
5. Par preces kvalitāti saņemtās pretenzijas tiks risinātas saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) normām, atbilstoši reglamentējošajiem Ministru kabineta noteikumiem nr.631. „Kārtība, kādā piesakāms un izskatāms patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu” prasībām (MK Noteikumi Nr.631). 6.Atgādinām, ka PTAL normas neattiecas uz gadījumiem, kad preci iegādājas juridiskas personas.
Noformējot pasūtījumu, Jūs varat izvēlēties vienu no šādiem preču saņemšanas veidiem:
- Bezmaksas - saņēmot preci mūsu veikalā Krasta ielā 105 vai Brīvības gatve 228-53, Rīga, katru darba dienu no 10:00 līdz 19:00, vai sestdien no 10:00 līdz 16:00
- Ekonomiska piegāde Omniva pakamatos - pie Latvijas lielākajiem tirdzniecības centriem. Piegādes izmaksas 4 eur
- Piegāde ar kurjeru visā Latvijā. Piegādes izmaksas 5 eur
BEZMAKSAS piegāde – piemērota tad, ja vēlaties preci saņemt ātri un nemaksāt par piegādi. Veicot pasūtījumu mūsu lapā, vienkārši norādiet, ka nāksiet precei pakaļ paši uz Arsenal veikalu,Krasta ielā 105 vai Brīvības gatve 228-53,Rīga. Jūs varat norēķināties gan skaidrā naudā, gan ar maksājuma kartēm, gan internetbankā, gan ar bankas pārskaitījumu (avansa maksājums pēc tam, kad esat saņēmuši no arsenal.lv rēķinu pa e-pastu). Prece jāizņem 3 darba dienu laikā pēc tam, kad arsenal.lv klientu konsultants Jūs ir informējis (pa tālruni vai e-pastu), ka Jūsu pasūtījums ir sagatavots.
EKONOMISKĀ piegāde – piemērota tad, ja nevēlaties gaidīt kurjeru konkrētā laikā. Veicot pasūtījumu mūsu lapā, vienkārši izvēlaties EKONOMISKĀS piegādes veidu un norādiet, kurš no Omniva pakomātiem Jums ir ērtāks. Ja izvēlaties šo piegādes veidu, Jūs varat norēķināties tikai internetbankā vai ar bankas pārskaitījumu (avansa maksājums pēc tam, kad esat saņēmuši no arsenal.lv rēķinu pa e-pastu). Jūs būs informējis (pa tālruni vai e-pastu), ka Jūsu pasūtījums ir sagatavots, saņemsiet īsziņu, ka Jūsu pasūtījums ir piegādāts izvēlētajā saņemšanas vietā, kā arī instrukciju, kā rīkoties tālāk. Prece jāizņem 3 darba dienu laikā pēc īsziņas saņemšanas.
Piegāde VISĀ LATVIJĀ – piemērota tad, ja vēlaties preci saņemt savās mājās. Preces piegāde notiks 1-2 darba dienas pēc tam, kad arsenal.lv klientu konsultants Jūs būs informējis (pa tālruni vai e-pastu), ka Jūsu pasūtījums ir sagatavots. Ja izvēlaties šo piegādes veidu, Jūs varat norēķināties gan skaidrā naudā, gan internetbankā, gan ar bankas pārskaitījumu (avansa maksājums pēc tam, kad esat saņēmuši no arsenal.lv rēķinu pa e-pastu). Pirms preces pieņemšanas un pavadzīmes parakstīšanas, vizuāli novērtējiet preces ārējo iepakojumu kurjera klātbūtnē!
1. Lai izvairītos no pārpratumiem, lūdzam preces saņemšanas laikā pārbaudīt, vai pareizi aizpildīti garantijas dokumenti. Garantijas dokumenti ir spēkā tikai tad, ja tajos pareizi un skaidri norādīts:
- preces modelis
- sērijas numurs
- pārdošanas datums
- pārdevēja un pircēja paraksti
- juridiskām personām arī skaidri saskatāms pārdevēja zīmoga nospiedums.
Garantijas dokumentos aizliegts izdarīt jebkādas izmaiņas, dzēst vai pārrakstīt tajos norādītos datus - šādā gadījumā garantijas dokumenti tiks atzīti pār spēkā neesošiem.
2.Pirms sākt iegādāto preci izmantot, lūdzam rūpīgi izlasīt preces lietošanas instrukciju un preci lietot tikai saskaņā ar tās ražotāja norādījumiem, atbilstoši preces īpašībām un paredzētajiem lietošanas mērķiem.
3.Par preces kvalitāti saņemtās pretenzijas tiek risinātas saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) normām, atbilstoši reglamentējošajiem Ministru kabineta noteikumiem nr.631. „Kārtība, kādā piesakāms un izskatāms patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu” prasībām (MK Noteikumi Nr.631).
4.Lai saņemtu ražotāja garantijas pakalpojumus, Pircējam nepieciešams saglabāt un uzrādīt garantijas dokumentus un pirkumu apliecinošu dokumentu (EKA čeku, preču pavadzīmi vai līzinga līgumu), kā arī nogādāt preci Pārdevējam. Transporta izmaksas sedz Pircējs.